Geen objecten gevonden

Duinroosstraat

Aantal woningen: 90

Over dit project

Helder Vastgoed bv gaat vijf flatblokken met in totaal 90 woningen aan de Duinroosstraat toekomstbestendig maken en verhoogt daarmee de duurzaamheid en het wooncomfort. Voor de werkzaamheden wordt geen huurverhoging in rekening gebracht.

Minder energiekosten door duurzame woning

Wij werken er naar toe dat al onze huurwoningen in 2050 Co2 neutraal zijn. Dit houdt in dat het energieverbruik terug moet worden gebracht. Dit kunnen we onder andere realiseren door woningen optimaal te isoleren en gebruik te maken van zonnepanelen en warmtepompen. Naast een duurzamere woning zorgen deze aanpassingen ook voor lagere energiekosten.

Moderniseren uiterlijk flat en vergroten wooncomfort

Gelijktijdig met de verduurzamingswerkzaamheden gaan wij de vijf flats een nieuw fris uiterlijk geven en verhogen we het wooncomfort door het vergroten van de balkons.

Fris en modern ontwerp

Het ontwerp is van Kokon Architectuur en Stedenbouw. Door gebruik te maken van diverse kleurschakeringen en uitdagende patronen krijgen de flatblokken een moderne en frisse uitstraling. Helder Vastgoed bv verwacht half 2021 te kunnen starten met de werkzaamheden.

Kenmerken

• Woningtype Appartement
  • Aantal woningen 90

Planning

• Start bouw start upgrading verwacht vanaf half 2021
  • Start van verhuur is reeds verhuurd
  • Partijen

• Architect Kokon Architecten
  • Locatie op kaart

Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden