Geen objecten gevonden

Timorlaan Den Helder

Aantal woningen: 15 woningen

Over dit project

In het wooncomplex Parkzicht worden de voormalige kantoorruimtes van Vrijwaard en Meerwerf omgebouwd tot 15 woningen en een gemeenschappelijke huiskamer. Er komen 11 appartementen varierend in grootte van ca. 35 m2 tot 50 m2 en 4 grotere appartementen van ca. 65 m2. Deze appartementen worden verhuurd door Woningstichting Den Helder. Het adverteren begint in maart 2020. De gemeenschappelijke huiskamer wordt gehuurd door Vrijwaard en bestaat uit een bijeenkomstruimte met keuken, een ruimte voor dagbesteding en een buitenterras. Hier kan gebruik van worden gemaakt door bewoners van Parkzicht en mogelijk ook uit de wijk.

Appartementen

Indeling:

- woonkamer met open keuken
- 1 slaapkamer
- badkamer
- bergruimte

De vier grotere appartementen worden voorzien van een balkonkamer (inpandig balkon).

Voortgang

Momenteel wordt gewerkt aan de tweede fase van de verbouwing. Alle sloopwerkzaamheden zijn gereed. In de eerste fase vinden nu de afrondende werkzaamheden plaats. De huurprijzen worden begin maart bekend gemaakt waarna de verhuurprocedure gestart kan worden. Verwacht wordt dat de werkzaamheden eind april gereed zijn. De gemeenschappelijke huiskamer is inmiddels gereed en per 1 februari 2020 in gebruik genomen door Vrijwaard.

Geïnteresseerd?

Verdere informatie over deze woningen kunt u opvragen bij afdeling Woondiensten, telefoonnummer (0223) 677677.

of meld u aan voor de nieuwsbrief via 0223 677677 en wij houden u op de hoogte van de ontwikkelingen.

Zie ook onze Facebook pagina:  samen bouwen aan Den Helder

laatste update: 20-02-2020

• Plaats Timorlaan Den Helder

Kenmerken

• Aantal woningen 15 woningen

Planning

• Start bouw september 2019
  • Datum van oplevering april 2020
  • Status in uitvoering
  • Partijen

• Aannemer A. Tuin Den Helder BV
  • Architect Grunstra architecten - Bolsward
  • Projectontwikkelaar Helder Vastgoed BV
  • Projectleider Helder Vastgoed BV
  • Projectopzichter Helder Vastgoed BV
  • Eigenaar Helder Vastgoed BV
    Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden