Over ons Nieuws & Publicaties Nieuws Nieuwsbericht Website Woonmatchkopnh.nl vernieuwd

Website Woonmatchkopnh.nl vernieuwd

De website van Woonmatch is vernieuwd. De vraag naar het Burgerservicenummer vervalt. Dit is vervangen door de geboortedatum. Daarnaast kan de kandidaat voor een woning de gevraagde gegevens uploaden op de website bij Mijn Gegevens.

Is de woningzoekende gekoppeld aan een andere woningzoekende dan wordt het gezamenlijk belastbaar inkomen vanaf nu automatisch berekend. Het is dan dus extra belangrijk dat beide personen inloggen op de site.

Wooncompagnie, Woningbouwvereniging Anna Paulowna en Woningbouwvereniging Beter Wonen plaatsen vanaf 20 november dagelijks nieuw woningaanbod op de website, Woningstichting Den Helder blijft wekelijks adverteren vanaf maandag 12.00 uur.

Op www.woonmatchkopnh.nl schrijven woningzoekende zich in voor onder andere huurwoningen  in de regio Kop van Noord-Holland. Dit is een initiatief van Wooncompagnie, Woningbouwvereniging Anna Paulowna, Woningstichting Den Helder en Woningbouwvereniging Beter Wonen.