Over ons Nieuws & Publicaties Nieuws Nieuwsbericht Tot 2 november meting klanttevredenheid door KWH

Tot 2 november meting klanttevredenheid door KWH

Momenteel voert KWH in opdracht van Woningstichting een onderzoek uit onder haar naar de tevredenheid over de kwaliteit van onderhoud.  Het onderzoek loopt van 19 oktober tot 2 november 2017.

Huurders van een woning kunnen per e-mail een vragenlijst ontvangen of gebeld worden om een paar korte vragen te beantwoorden over de kwaliteit en het onderhoud van de woning. Hoe meer klanten de vragen beantwoorden, hoe betrouwbaarder de resultaten van het onderzoek zijn.

Waarom dit onderzoek?
Woningcorporaties werken met elkaar aan een landelijke benchmark over de prestaties van corporaties. Daarvoor zijn ook gegevens nodig over de tevredenheid van huurders. Deze gegevens worden tweemaal per jaar met dit onderzoek verzameld. Dit gebeurt door KWH. Aedes, de branchevereniging voor corporaties, rapporteert uiteindelijk voor alle deelnemende corporaties de resultaten van het onderzoek.

Vragen?
Heeft u vragen over dit onderzoek? Neemt u dan contact op met het klant contact centrum van Woningstichting Den Helder via telefoonnummer 0223 677677.