Over ons Nieuws & Publicaties Nieuws Nieuwsbericht Pas op voor gratis slimme thermostaat!!

Pas op voor gratis slimme thermostaat!!

Sommige energieleveranciers werven nieuwe klanten door gratis een modern uitziende thermostaat aan te bieden. Het gebeurt echter regelmatig dat klanten die de nieuwe thermostaat installeren, storing krijgen aan hun cv.

Bij een cv-storing is het gebruikelijk dat huurders van Woningstichting/Helder Vastgoed bv contact opnemen met Energie Service Noord West, of met Woningstichting. Wie uw aanspreekpunt is staat op een sticker op uw cv-ketel. Wanneer de monteur komt en constateert dat de storing veroorzaakt wordt door een andere thermostaat dan die oorspronkelijk door Woningstichting is geplaatst, brengt Woningstichting u de kosten voor de reparatie in rekening.