Over ons Nieuws & Publicaties Nieuws Nieuwsbericht WAARSCHUWING: Oplichter doet zich voor als monteur Woningstichting

WAARSCHUWING: Oplichter doet zich voor als monteur Woningstichting

Van de politie hebben wij vernomen dat er een oplichter zich voordoet als cv-monteur van Woningstcihting Den Helder. De persoon vraagt of de bewoner de temperatuur wijzigt op de thermostaat en geeft daarna aan dat er een probleem is. Zogenaamd lost hij dat probleem op tegen een kleine vergoeding. Deze man werkt NIET namens Woningstichting.

Let op: De man had geen werkkleding van Woningstichting aan, kwam niet met een bedrijfsbus; evenmin was er sprake van een afspraak. Het mag duidelijk zijn dat wij zo niet werken. Onze monteurs vragen ook nooit om een contante vergoeding (Cv-onderhoud valt onder AO en bij niet-leden wordt een factuur toegezonden). Dit zijn oplichterspraktijken.