Over ons Nieuws & Publicaties Nieuws Nieuwsbericht ONS dorp zoekt samenwerking met Woningstichting

ONS dorp zoekt samenwerking met Woningstichting

Leestijd: 1 min

Een uitgebreide delegatie van sport-, evenementen- en belangenorganisaties uit Julianadorp bezocht Woningstichting om met algemeen directeur Robbert Waltmann te overleggen over hun initiatief ONS dorp. ONS staat voor ontspanning, natuur en sport. De bijzondere samenwerking en verbondenheid tussen de Julianadorper organisaties moet in de toekomst leiden tot een gezamenlijke plek waar gesport wordt en gewandeld in een parkachtige omgeving, waar jongeren terecht kunnen voor opvang en begeleiding, maar waar ook evenementen als Julianapop, Powerfestival plaats zullen vinden. De plannenmakers spreken nu nog van een droom, maar willen die droom in samenwerking met gemeente, Noorderhaven, Woningstichting en andere partijen uiteindelijk realiteit laten worden. Als eerste aanzet is een brochure vervaardigd waarin het initiatief wordt toegelicht. De delegatie overhandigde Woningstichting-directeur Waltmann een exemplaar.