Over ons Nieuws & Publicaties Nieuws Nieuwsbericht Meting Aedes Benchmark door KWH

Meting Aedes Benchmark door KWH

Leestijd: 1 min

Woningstichting biedt u graag een goede dienstverlening. We willen dan ook graag weten of u tevreden bent over onze dienstverlening. Daarom doen wij mee aan een landelijk onderzoek naar de tevredenheid van huurders. Uw mening is hierbij belangrijk!

Uw mening telt!
Huurt u een woning van Woningstichting? Dan kunt u binnenkort per e-mail een vragenlijst ontvangen of u kunt gebeld worden om een paar korte vragen te beantwoorden over de kwaliteit en het onderhoud van de woning. Wij hopen dat u meewerkt aan dit onderzoek. Hoe meer klanten de vragen beantwoorden, hoe betrouwbaarder de resultaten van het onderzoek zijn. Het onderzoek start 19 oktober en duurt tot 2 november.

Waarom dit onderzoek?
Woningcorporaties werken met elkaar aan een landelijke benchmark over de prestaties van corporaties. Daarvoor zijn ook gegevens nodig over de tevredenheid van huurders. Deze gegevens worden tweemaal per jaar met dit onderzoek verzameld. Dit gebeurt door KWH. Aedes, de branchevereniging voor corporaties, rapporteert uiteindelijk voor alle deelnemende corporaties de resultaten van het onderzoek.

Vragen?
Heeft u vragen over dit onderzoek? Neemt u dan contact op met het klant contact centrum van Woningstichting Den Helder via telefoonnummer 0223 677677.