Over ons Nieuws & Publicaties Nieuws Nieuwsbericht Meestgestelde vragen Aedes benchmark

Meestgestelde vragen Aedes benchmark

Deze week begint USP in opdracht van Woningstichting Den Helder met de Aedes Benchmark. Dit is een onderzoek naar de tevredenheid onder huurders en woningverlaters over de dienstverlening. Heeft u recent een reparatieverzoek ingediend of bent u pas verhuisd naar een of uit een huurwoning? Dan kunt u binnenkort per e-mail een vragenlijst ontvangen of u kunt gebeld worden om een paar korte vragen te beantwoorden. Hieronder staan de meest voorkomende vragen met antwoorden.

Wanneer wordt er gebeld en door wie?
Het onderzoek wordt uitgevoerd door USP Marketing Consultancy uit Rotterdam. U kunt dus benaderd worden door één van de medewerkers van USP. Zij zullen zich ook als zodanig voorstellen maar noemen wel de naam van de corporatie.

De beltijden zijn doordeweeks tussen 9.30 en 20.00 en op zaterdag tussen 10.00 en 19.00u. Mocht u gebeld worden op een tijdstip wanneer het niet uitkomt, dan kunt u altijd een afspraak maken om teruggebeld te worden op een ander tijdstip. Geeft u dit dan zo exact mogelijk aan bij de enquêteur.

Ik wil de vragenlijst schriftelijk invullen, kan dat?
Nee dat kan niet. Het onderzoek wordt alleen online en telefonisch uitgevoerd.

De link in de e-mail werkt niet?
Als u niet op de link kan klikken, zou u de link kunnen kopiëren en plakken in de adresbalk van de webbrowser. Lukt dit niet, neem dan contact op met Woningstichting Den Helder.

Verder kan men maar één keer het onderzoek invullen. Nadat het onderzoek één keer is ingevuld, wordt deze gedeactiveerd. Dit geldt pas als het onderzoek volledig is afgerond. Is men halverwege gestopt dan kan men een tweede keer verdergaan waar men gebleven is.

Ik heb een e-mail gekregen maar weet niet waarom?
Uw gegevens zijn aan USP doorgegeven omdat u:
1. Een woning van de corporatie heeft betrokken
2. Een woning van de corporatie heeft verlaten
3. Een reparatie in uw woning is uitgevoerd
4. Planmatig onderhoud in of rondom uw woning is uitgevoerd

Hoe komt het onderzoeksbureau aan mijn gegevens?
Het onderzoeksbureau (USP) heeft uw adresgegevens aangeleverd gekregen van Woningstichting Den Helder. De gegevens worden alleen gebruikt voor dit onderzoek en nooit doorgespeeld aan derden. Verder is het onderzoek volledig anoniem. Uw privacy is dus volledig gegarandeerd.

Ik wil niet gebeld (of gemaild) worden voor het onderzoek
U mag weigeren mee te werken aan het onderzoek wanneer u gebeld wordt (of de e-mail negeren). De telefonische enquêteurs van USP proberen u niet over te halen. Wilt u niet gebeld of gemaild worden geef dit dan aan bij Woningstichting Den Helder (infowsdhnl). Wij nemen dit vervolgens op met USP.

Ik sta ingeschreven bij het bel-me-niet register, kan ik dan toch gebeld worden
Dat kan. Het bel-me-niet register geldt alleen voor telefonische verkoop. Dit is een onderzoek uitgevoerd door de corporatie onder haar huurders. Het staat een organisatie vrij om haar klanten te benaderen voor onderzoek mits het bijdraagt aan een betere dienstverlening.