Over ons Nieuws & Publicaties Nieuws Nieuwsbericht Knuwer advocaten in beeldbepalende stadsvilla De Gouden Kroon

Knuwer advocaten in beeldbepalende stadsvilla De Gouden Kroon

Medio 2022 verhuizen de advocaten van Knuwer naar de beeldbepalende, uit de jaren 30 daterende, villa 'De Gouden Kroon'. “Met de nodige trots maken wij bekend dat we op 3 februari de huurovereenkomst hebben ondertekend voor ons nieuwe kantoor aan de Prins Hendriklaan 59, het voormalige kantoor van de Helderse Courant”, aldus Marieke Frank van Knuwer advocaten. Knuwer advocaten keert daarmee terug naar de binnenstad van Den Helder. “Wij kijken er naar uit om onze relaties in de nieuwe werkomgeving te mogen verwelkomen”. Hiermee krijgt een historisch pand in de binnenstad van Den Helder een waardige invulling.

In opdracht van Woningstichting/Helder Vastgoed wordt het pand volledig gerenoveerd naar een ontwerp van het Helderse bureau KJK Architecten, waarin behoud van het originele karakter centraal staat. Behalve de kantoorruimte realiseert Helder Vastgoed ook twee sociale huurwoningen.  Deze worden te zijner tijd op Woonmatchkopnh.nl aangeboden.

De stadsvilla is onderdeel van de herstructurering van het stadshart van Den Helder waarin de komende jaren meer dan 200 koop- en (sociale) huurwoningen door Helder Vastgoed gerealiseerd gaan worden.