Over ons Nieuws & Publicaties Nieuws Nieuwsbericht Appartementen De Kamerheer te huur op www.woonmatchkopnh.nl

Appartementen De Kamerheer te huur op www.woonmatchkopnh.nl

Van 5 april t/m 11 april adverteren wij met de huurappartementen op www.woonmatchkopnh.nl. Per appartement kunt u de indeling, ligging en huurprijs daar bekijken. U kunt maximaal op 4 appartementen reageren (indien u geen andere reacties hebt openstaan). Om te reageren dient u ingeschreven zijn als woningzoekende bij www.woonmatchkopnh.nl. De woningzoekende met de meeste punten krijgt het appartement als eerste aangeboden.

Huurprijzen
De huurprijzen van De Kamerheer liggen tussen de 607 euro en de 1009 euro per maand. Naast de huur zijn er ook algemene kosten voor Abonnee Onderhoud, glasverzekering, algemene verlichting en algemene schoonmaak van ongeveer 50 euro per maand.

Lees ook: Nieuwsbrief De Kamerheer maart 2019