Over ons Nieuws & Publicaties Nieuws Nieuwsbericht 7 april Open Huizen-route: Werviaan en Rozenhout

7 april Open Huizen-route: Werviaan en Rozenhout

Leestijd: 1 min

Zaterdag 7 april van 11.00 uur tot 15.00 uur zijn enkele woningen van de Werviaan en Rozenhout tijdens de Open Huizen-route te bekijken. Verkoopmanager Helder Vastgoed T. Koorn: "Beide nieuwbouwcomplexen zijn goed bereikbaar met de auto en voorzien van een overdekte parkeermogelijkheid". De verkoopprijs van de woningen van De Werviaan is vanaf 178.000 euro, wonen in Rozenhout kan vanaf 238.000 euro.

Kom zaterdag 7 april langs bij de De Werviaan (Werfstraat) en/of Rozenhout (Spoorstraat) en laat u informeren over de woningen. Zie voor meer informatie over de woningen: www.woningstichting.nl/projecten