Over ons Nieuws & Publicaties Nieuws Nieuwsbericht 2 juni Dag van de Bouw

2 juni Dag van de Bouw

Werken in de bouw iets voor jou? Kom zaterdag 2 juni dan langs op de Dag van de Bouw!

Benieuwd hoe de gevel van een nieuwbouwcomplex wordt gemetseld? Wat er komt kijken bij het schilderen van een geheel pand? Welke installaties er allemaal aanwezig zijn?  Kom dan op 2 juni een kijkje nemen op De dag van de Bouw. De Hofdame in de Beatrixstraat te Den Helder opent haar deuren voor jong en oud die geïnteresseerd zijn in de bouw.

De bouw schreeuwt om nieuw talent. Er dreigt een ernstig tekort aan vakmannen in de bouw. Metselaars, schilders, loodgieters, noem het maar op! Partijen als Opleidingsbedrijf ESPEQ, Aannemingsbedrijf Dozy, Helder Vastgoed Schilderwerken, InstallatieWerk Noord-Holland laten je kennis maken met diverse onderdelen van de bouw. Vakmannen uit het werkveld vertellen je graag wat zij doen en laten je het ook zelf ervaren. Zo kan je schilderen, zelf met gevelstenen aan de gang en diverse bouwwerkzaamheden in de truck van ESPEQ bekijken.

De Hofdame ligt aan de Beatrixstraat in het stadshart van Den Helder en bestaat uit acht appartementen, vijf woningen en vier winkelpanden.

Is jouw toekomst in de bouw? We heten je 2 juni van harte welkom!

Datum                  :               2 juni 2018

Bezoektijden         :               10:30 - 15:00