Over ons Nieuws & Publicaties Nieuws Nieuwsbericht 12 januari opening Projectwinkel Stadshart

12 januari opening Projectwinkel Stadshart

Op zaterdag 12 januari openen we de deuren van de Projectwinkel Stadshart op de nieuwe locatie aan de Beatrixstraat 5 (naast de voormalige V&D). Wij ontvangen u graag tussen 11.00 en 15.00 uur met een drankje en een hapje.

Ontwikkelingen stadshart

In de projectwinkel vindt u informatie over de vernieuwing van het stadshart. De informatie is afkomstig van Woningstichting, Helder Vastgoed BV, gemeente Den Helder en Zeestad.  We zijn vanaf 12 januari elke zaterdag van 11.00 tot 15.00 uur geopend voor het publiek. Vrijwilligers van de Helderse Historische Vereniging voorzien bezoekers graag van informatie over het verleden, heden en de toekomst van het stadshart van Den Helder.

Krachten gebundeld

Op de nieuwe locatie hebben de Projectwinkel Stadshart, de Helderse Historische Vereniging, Huis van de Wind en de Koninklijke Marine de krachten gebundeld.  De Helderse Historische Vereniging toont foto’s, beeld- en geluidsmateriaal over de rijke geschiedenis van onze stad. Huis van de Wind, waaronder de Molenstichting, informeert bezoekers over duurzaamheid en windenergie.  In de vacaturewinkel van de Koninklijke Marine wordt informatie gegeven over diverse functies bij Defensie. De unieke samenwerking tussen de diverse partijen biedt naast kennisdeling ook de mogelijkheid om vaker open te gaan voor de bezoekers.

Wij zien u graag 12 januari langskomen bij de informele opening.