Studentenkamer

Prinses Margriet is bestemd voor MBO-leerlingen van het ROC Kop van Noord-Holland, WO-studenten en HBO-studenten.

Kosten

Kosten zijn €315,80 per maand (peiljaar januari 2018), inclusief water, energie en schoonmaak gemeenschappelijke ruimte. Je krijgt daarvoor een privé-ruimte van 26 m². Daarin een woon-slaapkamer, een keukenblok met gootsteen en een eigen natte cel met douche en toilet. Voor koken en wassen kan je gebruik maken van de fornuizen resp. wasmachine in de gemeenschappelijke ruimten.
Ook is er een gemeenschappelijke ontspanningsruimte c.q. eetruimte. Een beheerderspaar houdt toezicht. Klik hier voor de taken van de beheerderspaar. Een jaarlijks verhoging van de huur behoort tot de mogelijkheden.

Inkomenseisen

Als je kunt aantonen dat je studiefinanciering ontvangt of een vast inkomen hebt dat tenminste even hoog is als het bedrag van de studiefinanciering, voldoe je aan de financiële voorwaarde.

Meer informatie

Dat kan bij onze kcc via telefoonnummer (0223) 677677. Op het ROC zijn mevrouw Leegwater en mevrouw de Man ook beschikbaar voor het geven van informatie.

Hoe kan ik mij inschrijven of opgeven als belangstellende voor een kamer?
Je kan je aanmelden als geïnteresseerde door het inschrijfformulier in te vullen.  Dit formulier kun je digitaal (infowsdhnl) aan ons verzenden of afgeven op het Woonplein (Middenweg 159, Den Helder).

Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden