Huur opzeggen

U kunt de woning/garage op drie manieren opzeggen:

Per opzegformulier

Om u huur op te zeggen maakt u gebruik van het opzegformulier. Of haalt u bij de receptie op het Woonplein aan de Middenweg 159 een opzegformulier. Na het invullen van dit formulier kunt u het kosteloos retour zenden aan:

Woningstichting Den Helder/Helder Vastgoed
    Antwoordnummer 1, 1780 WB Den Helder.

Wij nemen contact met u op zodra wij het opzegformulier hebben ontvangen voor het maken van een afspraak voor het inspecteren van de woning.

Per brief

U dient in deze brief te vermelden per wanneer u het huurcontract wilt beĆ«indigen, naar welk adres u gaat verhuizen en het telefoonnummer waar u bereikbaar bent. Na ontvangst van de brief nemen wij contact met u op voor het maken van een afspraak voor het inspecteren van de woning.

Persoonlijk op het Woonplein

U kunt persoonlijk komen opzeggen op het Woonplein aan de Middenweg 159. Wanneer er geen medewerker in de gelegenheid is om u direct te helpen, kunt u het opzegkaartje invullen en bij de balie afgeven. Wij nemen contact met u op voor het maken van een afspraak voor het inspecteren van de woning.

Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden