Overlast

Procedure overlast melden

  • 1

    Digitaal of schriftelijk overlast melden

  • 2

    Schriftelijke terugkoppeling

    U krijgt van ons binnen een redelijke termijn schriftelijk antwoord of de klacht in behandeling wordt genomen, wie de klacht behandelt en welke acties er worden ondernomen.

    Wij proberen door middel van gesprekken (hoor en wederhoor) en afspraken er voor te zorgen dat de overlast stopt.

  • 3

    Aanhoudende overlast

    Wij overwegen een gerechtelijke procedure te starten in uitzonderlijke situaties als gesprekken en bemiddeling geen resultaat hebben. Eén van de voorwaarden hierbij is dat u en de andere omwonenden de klachten schriftelijk blijven melden en u precies bijhoudt wat en wanneer er gebeurt. Ook is het hierbij van belang dat u wilt getuigen in de rechtszaak.

Ga niet praten op het moment dat u boos of geïrriteerd bent. Vaak zegt u dan dingen waar u later spijt van heeft.

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden