Tiny House

Wonen met minder spullen, meer vrijheid, een kleinere voetafdruk! Het Tiny House project in Den Helder maakt dat mogelijk!

Wat is een Tiny House?
Een Tiny House is een duurzaam gebouwd huis, ongeveer 30m² groot, waar de bewoners het jaar rond in wonen. Eigenaars zijn vaak zeer creatief, vakkundig en vindingrijk bij het ontwerpen en zelf bouwen van hun Tiny house. De focus bij Tiny Houses ligt op eenvoudig, milieubewust leven en op het creëren van meer vrijheid.

Hoe aanmelden voor Tiny House project in Den Helder?
Belangstellenden kunnen zich melden via het emailadres: squartelwsdhnl. Wij willen graag naam, adres, aantal bewoners, telefoonnummer en emailadres weten.

Hoe gaat het verder na het aanmelden?
U komt op de belangstellendenlijst Tiny House Den Helder te staan. U ontvangt regelmatig een nieuwsbrief met de laatste informatie over het Tiny House Project.

Welke partijen zetten zich in om Tiny Houses te realiseren?
In Den Helder zijn mogelijkheden om een Tiny House project te realiseren. De gemeente benoemt in haar recent geschreven woonvisie expliciet deze mogelijkheid en wij bezitten grond die zij voor dit project wil inzetten. Stedenbouwkundig bureau West 8 heeft de supervisie en moet er voor zorgen dat het Tiny House project aansluit bij de omgeving en op het plan dat de gemeente met Den Helder heeft. Wij zijn op dit moment de trekker van dit project en wil graag in gesprek komen met enthousiaste belangstellenden.

Op welke locaties komen Tiny Houses?
Wij willen graag in de Falgatuinen in Nieuw Den Helder een Tiny House Project van ongeveer 33 tiny houses realiseren.  Bekijk plattegrond Falgatuinen.

Kan ik een Tiny House kopen of huren?
Wij bouwen geen tiny houses voor de verhuur.

Nieuwsbrieven:

- nieuwsbrief 7 (080818)

- nieuwsbrief 6 (050218)

- nieuwsbrief 5 (080817)

- nieuwsbrief 4 (020517)

- nieuwsbrief 3 (260117)

- nieuwsbrief 2 (151216)

- nieuwsbrief 1 (101116)

Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden