Scheldestraat - Landhuis

donderdag 22 februari 2018

Wonen in het centrum van Nieuw Den Helder

winkels op loopafstand, vlakbij strand, bos en duinen, wonen aan een mooi groen park.... dat kan allemaal, want:

aan de Scheldestraat ontwikkelde Woningstichting Den Helder 27 zorgclusterwoningen voor cliënten van Stichting Vrijwaard.  Het gebouw ligt in het nieuw aan te leggen Kreekpark. De ingang bevindt zich aan de Scheldestraat.

indeling appartementen

- woonkamer met keuken
- één slaapkamer
- badkamer
- berging
- afmeting appartement ca. 50 m2

De appartementen komen uit op de centrale hal die door een atriumdak voorzien wordt van daglicht. De appartementen zijn verdeeld over drie bouwlagen met op elke verdieping negen appartementen plus een gezamenlijke huiskamer. Daarnaast bevindt zich op elke verdieping een gezamenlijk terras/balkon van ca. 50 m2.

Geinteresseerd?

Stichting Vrijwaard beheert en verzorgt de toewijzing van deze woningen. Meer informatie hierover kunt u opvragen bij Stichting Vrijwaard, telefoonnummer (0223) 680824.

Voortgang project

Het gebouw is opgeleverd en de cliënten van Vrijwaard verhuizen de eerste week van maart naar het Landhuis.

Kenmerken

• Locatie Scheldestraat, Den Helder