Het Kreekpark

Tussen de Scheldestraat en de Eemstraat ontwikkelt Woningstichting het Kreekpark: een parkachtige omgeving met kreekjes, veel groen en rust. Alle faciliteiten als winkelen, openbaar vervoer, bibliotheek en zorg  liggen op loopafstand. In het Kreekpark komen de projecten het Kasteel en het Landhuis en is het mogelijk om uw eigen woning te realiseren.

Bouw uw eigen woning in het Kreekpark
De zelfbouwlocatie Kreekpark ligt op de hoek van de Scheldestraat en de Texelstroomlaan. In het Kreekpark kunt u uw eigen woning realiseren. Binnen de richtlijnen (concept beeldkwaliteitplan Kreekpark) bepaalt u de uitstraling van uw toekomstige woning. Over de indeling van uw woning beslist u uiteraard zelf, in overleg met de architect. Gedurende het hele ontwikkelproces heeft u zelf invloed op het eindresultaat en houdt u alle kosten zelf in de hand. Neem voor meer informatie contact op met Woningstichting.

Het Kasteel
Op de hoek Scheldestraat/Marsdiepstraat realiseert Woningstichting het Kasteel. Bekijk de projectpagina Scheldestraat-Kasteel voor meer informatie.

Het Landhuis
Aan de Scheldestraat komt Het Landhuis.  Bekijk de projectpagina Scheldestraat-Landhuis voor meer informatie.