Zakelijke dienstverlening

Nederlands:
Woningstichting Den Helder is nauw betrokken bij het woon-en werkklimaat van de havenstad. Voor (offshore) bedrijven bieden wij de mogelijkheid om woonruimte te huren voor hun personeel in de regio Den Helder. Wij hebben zowel eengezinswoningen als kamerwoningen.

Wat bieden wij
Gemeubileerde woningen met vloerbedekking en gordijnen • Eengezinswoningen en kamerwoningen • Basis en luxe huizen • 24/7 service • schoonmaakservice

Lees voor meer informatie de brochure: Woningstichting Den Helder “Your reliable partner in furnished rental”

English:
Woningstichting Den Helder is closely involved in the living and working climate of the harbour city. We can provide accommodation for (offshore) companies that require living accommodation for their personnel in the region of Den Helder. We can provide a wide range of accommodation, from family homes to lodgings.

What do we offer
Carpeted & curtained and furnished housing • Family homes and lodgings • Basic and luxury homes • 24/7 service • Cleaning Service
Various possible housing concepts

More information: Woningstichting Den Helder “Your reliable partner in furnished rental”