Tweede meting dienstverlening Woningstichting Den Helder

dinsdag 06 juni 2017

Woningstichting biedt u graag een goede dienstverlening. We willen dan ook graag weten of u tevreden bent over onze dienstverlening. Daarom doen wij mee aan een landelijk onderzoek naar de tevredenheid van huurders. Uw mening is hierbij belangrijk!

Uw mening telt!
Heeft u recent een reparatieverzoek ingediend of bent u pas verhuisd naar of uit een woning van Woningstichting? Dan kunt u binnenkort per e-mail een vragenlijst ontvangen of u kunt gebeld worden om een paar korte vragen te beantwoorden. Wij hopen dat u meewerkt aan dit onderzoek. Hoe meer klanten de vragen beantwoorden, hoe betrouwbaarder de resultaten van het onderzoek zijn.

Waarom dit onderzoek?
Woningcorporaties werken met elkaar aan een landelijke benchmark over de prestaties van corporaties. Daarvoor zijn ook gegevens nodig over de tevredenheid van huurders. Deze gegevens worden tweemaal per jaar met dit onderzoek verzameld. Dit gebeurt door USP Marketing Consultancy. Aedes, de branchevereniging voor corporaties, rapporteert uiteindelijk voor alle deelnemende corporaties de resultaten van het onderzoek.

Leefbaarheid van de omgeving
Naast de vragen over de dienstverlening gaat USP deze keer ook vragen stellen over de leefbaarheid van de omgeving. De vragen gaan onder andere over de voorzieningen in de omgeving, de sociale samenhang en de veiligheid van de buurt.

Vragen?
Heeft u vragen over dit onderzoek? Neemt u dan contact op met het klant contact centrum van Woningstichting Den Helder via telefoonnummer 0223 677677.