Bezoekadres

Woningstichting Den Helder
Middenweg 159
1782 BE Den Helder

Woningstichting Den Helder is open van maandag tot en met donderdag van 8 uur tot half 5 en vrijdag van 8 tot 12 uur. U kunt uw huur betalen (kassier) van maandag tot en met donderdag van 8 uur tot 4 uur en vrijdag van 8 tot half 12.

Postadres

Woningstichting Den Helder
1780 AB Den Helder

Telefoon

algemeen                 (0223) 677677
reparatieverzoek        (0223) 677677

cv-storingen             (0223) 635545 (Energieservice Noordwest)
                                (088) 9900460 voor melding over een collectieve blokverwarming

Wanneer u schriftelijk bericht van ons heeft ontvangen dat u vanaf januari 2013 uw cv storingen bij Woningstichting kunt aanmelden dan belt u voor storingen aan de cv installatie 24 uur per dag ons nummer (0223) 677677.

Contactformulier

Hebt u een vraag? Dan kunt u ons bellen of schrijven, of langskomen op ons kantoor. U kunt ook ons online contactformulier gebruiken. We streven ernaar binnen twee werkdagen te reageren.

Routebeschrijving

Woningstichting is bereikbaar per auto en per openbaar vervoer.

Per auto:

LET OP: vanaf 9 januari t/m 1 juli 2017 vinden er werkzaamheden aan het stationsplein in Den Helder plaats. Wij adviseren u om Woningstichting (Woonplein, Middenweg 159) te benaderen vanaf de Middenweg dan wel Javastraat.

Vanaf de Rijksweg (N250) in Den Helder rijdt u richting de Ravelijnweg. Verlaat nu de Rijksweg en sla linksaf de Ravelijnweg op. Vervolg deze weg na de verkeerslichten op de Waddenzeestraat. Bij de tweede rotonde gaat u rechtsaf de Marsdiepstraat op. Ga vervolgens bij de eerste rotonde rechtsaf richting Middenweg.  Vervolgens blijft u de weg volgen tot aan de grote rotonde 'De Vijfsprong'. Aan uw linkerkant ziet u het kantoor waar Woningstichting gevestigd is. Neem de rotonde drie kwart richting Javastraat. Aan de Javastraat vindt u na 50 meter de poort naar onze parkeerplaats.

Openbaar Vervoer:

U neemt de trein of bus richting het Centraal Station van Den Helder. Als u het Centraal Station door de hoofduitgang verlaat, gaat u linksaf richting de watertoren. Recht voor u ziet u de rotonde 'de Vijfsprong' met recht tegen over u het gebouw de Vijfsprong, waarin ons kantoor en Het Woonplein gevestigd is.