Starterslening

De starterslening maakt net dat stukje extra hypotheek mogelijk, waardoor die leuke eerste koopwoning wél bereikbaar wordt. Omdat een starterslening de eerste 3 jaar rente- en aflossingsvrij is worden de maandlasten vergelijkbaar of zelfs lager dan huurprijzen. Overigens is de starterslening er niet alleen voor jongeren maar voor iedereen die voor het eerst een woning koopt.

Waar is de starterslening van Woningstichting van toepassing? Op alle door Woningstichting te koop aangeboden woningen met een aankoopbedrag waarbij Nationale Hypotheekgarantie mogelijk is. Ook bij de woningen aan het Willem-Alexanderhof in Julianadorp oost is eventueel een starterslening mogelijk.

Meer informatie

Informatie kunt u vragen bij de heer Koorn, makelaar van Woningstichting (0223-677677), bij de makelaars waar Woningstichting haar nieuwbouwprojecten heeft ondergebracht (Coltof dan wel Jongewaard & Meijer) en voor het Willem-Alexanderhof in Julianadorp oost bij de makelaars Jongewaard & Meijer of Warnars.

Meer informatie over de starterslening staat op www.svn.nl.