Reparatieverzoek

Wanneer u een defect aan uw huurwoning wil aanmelden voor reparatie dan kunt u dat op drie manieren doen:

• Telefonisch tijdens kantooruren via (0223) 677677
  • Digitaal via ons aanmeldscherm serviceverzoeken
  • Per brief naar: Woningstichting Den Helder, Postbus 90, 1780 AB Den Helder.

Spoedeisende reparatieverzoeken kunt u 24 uur per dag melden op ons centrale telefoonnummer (0223) 677677. Buiten kantooruren wordt dit nummer doorverbonden naar het callcenter waar, indien nodig, de storingsopzichter wordt ingeschakeld.

Als uw reparatieverzoek niet spoedeisend is dan adviseren wij u om dit via ons contactformulier aan te melden. Onze medewerk(st)ers nemen dan binnen twee werkdagen contact met u op voor een intake en afspraak. U mag tijdens kantooruren natuurlijk ook altijd bellen met ons klant contact centrum op (0223) 677677.

Wij wijzen u er bij dezen op dat bepaalde onderhoudswerkzaamheden meer tijd in beslag kunnen nemen wanneer de vakman het werk grondiger bekijkt. Het door u ingediende serviceverzoek wordt dan een inspectie, de vakman zal u inlichten hoe de klacht verder wordt afgehandeld.

Let op: meld spoedeisende reparatieverzoeken niet aan via e-mail of contactformulier maar bel (0223) 677677!

De jaarlijkse servicebeurt voor het Abonnee Onderhoud wordt op initiatief van Woningstichting ingepland. Hier krijgt u van ons bericht van. U hoeft dus zelf geen inspectie voor het Abonnee Onderhoud aan te melden.

Defecten, storingen en lekkages aan de cv-installatie meldt u zelf bij Energie Service Noord West op telefoonnummer (0223) 635545.

Wanneer u schriftelijk bericht van ons heeft ontvangen dat u vanaf januari 2013 uw cv storingen bij Woningstichting kunt aanmelden dan belt u voor storingen aan de cv installatie 24 uur per dag ons nummer (0223) 677677.

Volwassene aanwezig

Onze vaklieden mogen alleen in aanwezigheid van meerderjarige personen in de woning aan het werk zijn.

Buitensluiting en sleutels

Binnen laten na buitensluiting of het vervangen van sloten gebeurt uitsluitend tegen (contante) betaling.